021-91017374

با ما در تماس باشید

سپتیک تانک دفنی افقی 3 متر مکعبی

فروش به صورت رسمی می باشد + 10% ارزش افزوده

قیمت:

21.051.000 تومان بدون تغییر

کارشناسان فروش این محصول
2-min
خانم احمدی
کارشناس فروش
3-min
خانم مرادی
کارشناس فروش
1-min
خانم بهرامی
کارشناس فروش

سپتیک تانک که به آن مخزن سپتیک یا گند انبار گفته می شود در واقع یک حوضچه جمع آوری فاضلاب می باشد. این محصول مهم ترین رکن در کاهش بار آلودگی فاضلاب ها در مکان های دور از دسترس شبکه فاضلاب می باشد. ساختار سپتیک تانک ها به گونه ای طراحی شده است که امکان جداسازی مواد جامد موجود در فاضلاب را فراهم می سازد. سپتیک تانک 3 متر مکعب از جنس پلی اتیلن یکی از مقرون به صرفه ترین و مقاوم ترین سپتیک تانک های موجود در بازار می باشد.

کاربرد سپتیک تانک 3 متر مکعب

مهم ترین وظیفه سپتیک تانک تجزیه فاضلاب خروجی از مجتمع ها و تجزیه آن به ماده ای قابل هضم برای باکتری های بی هوازی می باشد. از این رو به این نوع مخازن سپتیک تانک بی هوازی نیز گفته می شود. سپتیک تانک کارآمد ترین محصول برای حل مشکل گرفتگی چاه های فاضلاب و سریع پر شدن چاه های جذبی می باشد. این مخزن اجازه ورود سریع فاضلاب به طبیعت را نمی دهد در نتیجه بدون آلوده شدن آب های زیرزمینی و خاک فاضلاب تجزیه می شود. سپتیک تانک پلی اتیلن 3 متر مکعب مناسب برای تصفیه فاضلاب بهداشتی 8 نفر می باشد.

ویژگی های سپتیک تانک 3 متر مکعب

مخزن سپتیک تانک پلی اتیلنی در مقابل فشار، گرما، رسوبات، خوردگی توسط مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. پلی اتیلن ساده ترین و ارزان ترین پلیمر است از این رو قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد. درصد نشت سپتیک تانک های پلی اتیلن بسیار کم است و به هیچ عنوان آلودگی را به خارج از خود نشر نمی دهد. وزن سبک این محصول باعث سهولت در جا به جایی و حمل و نقل شده است. مخازن پلی اتیلنی در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم هستند. طول عمر و ماندگاری بالا در کنار هزینه های نگهداری و تعمیر بسیار پایینی این محصول را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید تبدیل کرده است.

خرید از لوله آنلاین

سپتیک تانک 3 متر مکعب را می توانید با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی به همراه ضمانت نامه معتبر فروش از فروشگاه لوله آنلاین خریداری کنید. برای ثبت سفارش و خرید با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

محصولات مرتبط

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://loolehonline.com/?p=1824

درخواست مشاوره درباره سپتیک تانک دفنی افقی 3 متر مکعبی

در صورتی که سوالی پیرامون این محصول دارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

لـــــوله آنـــــلاین