021-91017374

با ما در تماس باشید

سپتیک تانک دفنی افقی 5 متر مکعبی

فروش به صورت رسمی می باشد + 10% ارزش افزوده

قیمت:

34.324.700 تومان بدون تغییر

کارشناسان فروش این محصول
2-min
خانم احمدی
کارشناس فروش
3-min
خانم مرادی
کارشناس فروش
1-min
خانم بهرامی
کارشناس فروش

سپتیک تانک یک مخزن زیرزمینی است که برای نگهداری و تصفیه مقدماتی فاضلاب استفاده می شود. سپتیک تانک ها کاربرد گسترده ای در بخش های مختلف بهداشتی، خانگی و صنعتی دارند. سپتیک تانک 5 متر مکعب در مکان های دور از دسترس شبکه فاضلابی و یا در مواردی که اصلا شبکه فاضلابی وجود ندارد استفاده می شود. سپتیک تانک ها بهترین ابزار برای تصفیه مقدماتی فاضلاب هستند. ساختار مخزن سپتیک تانک به گونه ای است که امکان جداسازی مواد جامد درون فاضلاب را فراهم می کند و مانع از گرفتگی چاه جذبی می شود.

کاربرد سپتیک تانک 5 متر مکعب

میزان تصفیه سپتیک تانک 5 متر مکعب پلی اتیلنی بین 30 تا 63 درصد می باشد. از این مخزن می توان برای تصفیه فاضلاب واحدهای مسکونی، ویلاها، رستوران ها و سالن های غذاخوری و… استفاده کرد. سپتیک تانک پلی اتیلنی را می توان برای استفاده در کارگاه های کوچک صنعتی استفاده کرد. به کمک سپتیک تاک ذرات قابل ته نشینی، چربی و روغن های موجود درون فاضلاب تصفیه می شود. سپتیک تانک ها کمک شایانی در جلوگیری از مسدود شدن چاه های فاضلابی و لوله ها، تصفیه سریع تر آب، جلوگیری از آلودگی خاک و آب می کنند.

ویژگی های سپتیک تانک 5 متر مکعب

سپتیک تانک های 5 متر مکعب از جنس پلی اتیلن هستند که در قطر 4.1 و طول 30.3 متر ساخته می شوند. از دو مخزن تشکیل شده است و می توانند تا حدود 30 الی 63 درصد از فاضلاب را تصفیه کنند. این محصول در برابر عوامل محیطی، خوردگی در اثر مواد شیمیایی، زمین لرزه و.. بسیار مقاوم است. طول عمر بالایی دارد و نیاز به هزینه های جانبی، نگهداری و تعمیر زیادی ندارد. به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار خارجی دارد می توان بدون سازه نگهدارنده از آن استفاده کرد. به هیچ عنوان مواد را از خود به بیرون نشت نمی دهد. از قیمت مناسبی برخوردار است و خرید آن مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید از لوله آنلاین

شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب، کیفیت بالا همراه با ضمانت نامه معتبر از فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. در صورت داشتن هرگونه سوال درباره محصول، نحوه خرید و.. با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

محصولات مرتبط

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://loolehonline.com/?p=1826

درخواست مشاوره درباره سپتیک تانک دفنی افقی 5 متر مکعبی

در صورتی که سوالی پیرامون این محصول دارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

لـــــوله آنـــــلاین