021-91017374

با ما در تماس باشید

سپتیک تانک دفنی افقی 7 متر مکعبی

فروش به صورت رسمی می باشد + 10% ارزش افزوده

قیمت:

تومان

کارشناسان فروش این محصول
2-min
خانم احمدی
کارشناس فروش
3-min
خانم مرادی
کارشناس فروش
1-min
خانم بهرامی
کارشناس فروش
جدول قیمت برای این محصول درج نشده است...

سپتیک تانک یا چاه سپتیک مخزنی است که قبل از ورود فاضلاب به چاه جذبی قرار می گیرد. این مخزن اجازه نمی دهد فاضلاب مستقیم وارد چاه شود. فاضلاب درون مخزن به کمک فرآیندهای نظیر ته نشین سازی، بیولوژیکی و شناور سازی تصفیه مقدماتی می شود. در واقع سپتیک تانک یک واحد پیش تصفیه است که باعث کاهش بار آلودگی فاضلاب می شود. سپتیک تانک 7 متر مکعب ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی انسانی می باشد.

کاربرد سپتیک تانک پلی اتیلن 7 متر مکعب

سپتیک تانک 7 متر مکعب به طور گسترده ای در واحدهای مسکونی، ویلاها، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی، سالن های غذاخوری، رستوران ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. سپتیک تانک ها کاربرد وسیعی در بخش ها یمختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی دارند. مهم ترین مزیت خرید و استفاده از سپتیک تانک جلوگیری از پر شدن سریع چاه جذبی و گرفتگی لوله ها به دلیل تجمع ذرات درشت و چربی ها، تصفیه مقدماتی فاضلاب و کاهش بار آلودگی می باشد. همچنین این محصول به متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلابی کمک شایانی می کند.

ویژگی های سپتیک تانک 7 متر مکعب

سپتیک تانک های پلی اتیلن یکی از مقاوم ترین محصولات می باشند. پلی اتیلن ساده ترین و ارزان ترین پلیمر است که به صورت مخفف معرفی  PEمی شود. مخازن سپتیک تانک پلی اتیلنی در مقابل فشار، گرما، رسوبات، خوردگی توسط مواد شیمیایی مختلف و فرسودگی بسیار مقاوم هستند. درصد نشتی این مخازن بسیار پایین است و نسبت به سایر مخازن هزینه های نگهداری و تعمیر به مراتب کمتری دارد. سرعت ساخت و نصب این مخازن بسیار سریع و راحت است. همچنین حمل و نقل این محصول بسیار راحت می باشد. به دلیل مقاومت بالای سپتیک تانک های پلی اتیلنی نیازی به ساخت سازه نگهبان وجود ندارد.

خرید سپتیک تانک 7 متر مکعب از لوله آنلاین

برای خرید سپتیک تانک های پلی اتیلن 7 متر مکعب کافی است وارد سایت لوله آنلاین شوید و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت آن را خریداری کنید. محصولات همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.

محصولات مرتبط

با موفقیت به لیست اضافه شد!

شما یک محصول را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کردید. جهت مشاهده لیست علاقه مندی های خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

https://loolehonline.com/?p=1831

درخواست مشاوره درباره سپتیک تانک دفنی افقی 7 متر مکعبی

در صورتی که سوالی پیرامون این محصول دارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

لـــــوله آنـــــلاین